صورتی

صورتی

به نام خدایی که داشتنش جبران همه نداشتن هاست
صورتی

صورتی

به نام خدایی که داشتنش جبران همه نداشتن هاست

نگاهتو ازم نگیر

زُل میزنم به آینه رو به خودم می ایستم

انگار بعد از دیدنت اونی که بودم نیستم

تاریک بودم تو خودم تصویر تو مهتاب بود

انگار تا قبل از چشات هر چی که دیدم خواب بود

نگاهتو ازم نگیر که بی نگات سردرگمم

مثل تو دریا نیستم اما پر از تلاطمم

نگاهتو ازم نگیر فرصت بده فقط یکم

از حال و روز من نپرس بغضم نمیزاره بگم

یک بار هر روز دلهره یک عمر هر شب بی قرار

یه عمره اما تو یه شب خودتو جای من بزار

میمیرم اون روزی که تو از روزگارم کم بشی

به آب و آتیش میزنم تا تو هم عاشقم بشی

نگاهتو ازم نگیر که بی نگات سردرگمم

مثل تو دریا نیستم اما پر از تلاطمم

نگاهتو ازم نگیر فرصت بده فقط یکم

از حال و روز من نپرس بغضم نمیزاره بگم


دانلود این ترانه با صدای محمدرضا عیوضی

نظرات 3 + ارسال نظر
لیمویی چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 09:59

دسد درد نکنع فائز

فدا مدا

لیمویی چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 09:52

درستش کن در نشر بی سواتی شیریک نشی فائزوووو

اُنلی فُر یو

لیمویی چهارشنبه 3 اردیبهشت 1393 ساعت 09:44

زل درسته فائز بی سوات

کپی کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.