صورتی

صورتی

به نام خدایی که داشتنش جبران همه نداشتن هاست
صورتی

صورتی

به نام خدایی که داشتنش جبران همه نداشتن هاست

دلم پرواز می خواهد


دلم پرواز می خواهد،

دلم با تو پریدن در هوای باز می خواهد

دلم آواز می خواهد،

دلم از تو سرودن با صدای ساز می خواهد

دلم بی رنگ و بی روح است

دلم نقاشی یک قلب پر احساس می خواهد!

نظرات 2 + ارسال نظر
vahid چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 17:08

ای خدا...

ای خدا...

ای خدا...

ای خدا...


الهی!

از وقتی قرار شد من بی قرار تو باشم و تو تنها قرار من باشی از هر چه قرار است غیر تو باشد...

گذشتم ...

این متنت خیلی قشنگ بود... از غیر خدا باید گذشت

vahid چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 13:17

نمی خوام شعار بدم و نمی خوام حتی از حرفم برداشت نصیحتی بشه ...

ولی واقعا خدا پر می کنه...

قلب هممون آکنده از عطر خدا ....


خدا درمون دردام فقط خودتی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.