صورتی

صورتی

به نام خدایی که داشتنش جبران همه نداشتن هاست
صورتی

صورتی

به نام خدایی که داشتنش جبران همه نداشتن هاست

تنهاییت برای من

من هر روز و هر لحظه نگرانت می‌شوم که چه می‌کنی ؟
پنجره‌ی اتاقم را باز می‌کنم و فریاد می‌زنم:
تنهایی‌ات برای من ...
غصه‌هایت برای من ...
همه بغض‌ها و اشک‌هایت برای من ...
بخند برایم بخند ...
آنقدر بلند
تا من هم بشنوم صدای خنده‌هایت را ...
صدای همیشه خوب بودنت را
دلم برایت تنگ شده
دوستت دارم...

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 17:00

می دونستی من عاشق پنجره ام ؟

هر ساختمونی طراحی می کنم حداکثر پنجره رو داره ...

دفتر شرکت هم یه دیوارش کلا سرتاسر پنجره اس ...

در عوض از پرده متنفرم ...

واقعا بدم می یاد از پرده ...

به نظرم احمقانه تر از این نیست که پنجره بسازی و روش پرده بزنی ...

پرده شاید خوب نباشه ولی یه محافظه
داشتن پنجره رو به منظره خوب یه نعمته بزرگه

vahid چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 12:53

عالی بود...

آه...

آه از کم خواهی و نا آگاهی ...

آه از آه...

ممنون عالی بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.